sobota, 1 grudnia 2012

...

Dobra, tak na smutno bo wiele czynników się na mój dzisiejszy nastrój złożyło...Zapewne wiele z was słyszało o tej całej sprawie z Eleanor i ogólnie 1D...nie wiem co o tym myśleć, ale jestem trochę tym wszystkim przytłoczona i...przerażona...Tato się śmiał że jestem fanką sztucznego wytworu, boysbandu i teraz może się okazać że ma rację. Sytuacja jest o tyle śmieszniejsza że gdzieś od 11 do 15 roku życia byłam fanką boysbandu, byli całym moim życiem aż się rozpadli i wyszło mnóstwo kłamstw, praktycznie cały zespół oparty był na kłamstwach. I jeśli teraz będzie podobnie, chociaż cały czas mam nadzieję że to tylko plotki to nie wiem jak to przyjmę...Ogólnie ostatnio mam bardzo mało czasu i jeszcze mniej pomysłów. Tak więc podstawowe pytanie do osób które w ogóle czytają to co piszę...Z kim ma być następny imagine?

1 komentarz:

  1. Najlepiej o wszystkich ;D

    http://please-help-me-i-love-you.blogspot.com
    http://from-hatred-to-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń